علاوه بر قرار دادن فایل های لایه باز تمامی نرم افزارهای گرافیکی یکی دیگر از برنامه ها هنر آبی نحوه صحیح تبلیغات و انتخاب روش های نوین برای شما طراحان و کاربران گرامی می باشد، در این ادامه این مطلب به توضیح این موضوع می پردازیم.
با توجه به اینکه در اواخر سال 96 می باشیم و کم کم باید برای تبلیغات سال جدید آماده شویم لازم دانستیم که شما عزیزان را در این حوزه بر اساس تجارب و مطالعات خود راهنمایی کنیم.
در ابتدا باید بگوییم که مطالعه، شناخت دقیق و انتخاب نوع تبلیغات مناسب برای مشتری و کسب و کارش مهمترین هدف در تغییر روند سنتی فعلی می باشد، با توجه به اینکه سال جدید طبق گاهشمار حیوانی که طبق منابع موجود چینی و بعضا ترکی "سگ" نام گذاری شده است (در جدول زیر نیز میتوانید برای سالهای مختلف حیوان مورد نظر را پیدا کنید) و این نوع انتخاب نام نیز در فرهنگ ایرانی جای خود را پیدا کرده و مورد استفاده قرار می گیرد، باید از این نکته استفاده کرد و برای مشتریان جذابیت ایجاد کرد تا مخاطبانشان بیشتر به طرف آنها جذب شوند و در نتیجه کار شما بیشتر به چشم بیاید و در نهایت برند معتبری برای خود بسازید.
برای این کار توجه به نکات گفته شده بسیاز ضرروی است، به طور مثال می تواند از صفت "باوفایی" سگ به نوعی در تبلیغات استفاده کرد و مثلا اگر مشتری شما یک کلینیک نگهداری از حیوانات می باشد تمرکز تبلیغات را بر روی این موضوع بیشتر کرد.
همانطور که میدانید اکثر تبلیغات فعلی بر پایه اصول طراحی و رعایت نکات حرفه ای نمی باشد و بیشتر به اصطلاح رایج "بازاری" است، حتی در تبلیغات برند های بزرگ ایرانی نیز اشتباهات خیلی زیادی که اصول پایه در آنها رعایت نشده، مشاهده می گردد. پیشنهاد ما این است که در ادامه این سری از مقاله های هنر آبی همراه مان باشید تا تجارب و مطالعات ما را در این حوزه سهیم شوید و همچنین با ارائه نظرات خود ما را در بهبود خدماتمان به شما عزیزان یاری نمایید.