» » » آموزش روتوش تصاویر برای مبتدی ها از شرکت Udemy

آموزش روتوش تصاویر برای مبتدی ها از شرکت Udemy

تاریخ : 1348.10.11
نویسنده : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 5 247
  • 0

آموزش روتوش تصاویر برای مبتدی ها از شرکت Udemy

امروز در هنرآبی برای شما عزیزان یک پکیج آموزشی منحصر به فرد را آماده کرده ایم که بسیار کاربردی است. می توانید در آتلیه های عکاسی، تصاویر انتخاباتی و موارد شخصی از این آموزش فوق العاده بهره ببرید، در ادامه با ذکر مشخصات با لینک مستقیم دانلود نمایید.

این دوره آموزشی تحت عنوان "High End Beauty Retouch For Beginners" که توسط شرکت "Udemy" تهیه و آماده گردیده است، برای افراد و طراحانی که قصد روتوش و ارتقا کیفیت صورت و پوست سوژه انسانی خود را دارند توصیه شده است، همچنین برای افرادی که در زمینه عکاسی فعالیت دارند و بعضا نیاز به یک سری تنظیمات در عمق تصاویر دارند دیدن این آموزش خالی از لطف نیست.

روتوش در فتوشاپ 

این آموزش به شما یاد داده می شود که تکنیک های ساده اما حرفه ای زیبایی خاصی به سوژه خود بدهید و ظرافت و نرمی پوست (Skin Smooth) و ظاهر طبیعی (Natural Looking) در آن رعایت شده تا ضمن زیبا شدن سوژه مدنظر شما از حالت طبیعی خارج نشود و مخاطب شما بیشتر از کارتان رضایت داشته باشد.

گاهی اغراق در یک سوژه به خصوص با توجه به وجود اپلیکیشن، اکشن و موارد زیادی که امروزه مشاده می گردد باعث غیرحرفه ای نمایش دادن کار شما می باشد.

آموزش روتوش در فتوشاپ 

در این آموزش بی نظیر طبق گفته شرکت ارائه شده فرآیند به روش غیر تخریبی (none Destructive) انجاام خواهد شد، تا امکان بازگشت به مرحله پیشین باشد و امکان ادامه کار در هر هرمرحله تا نتیجه حرفه ای وجود داشته باشد.

این پکیج آموزشی به شما استفاده از ابزارهای Dodge & Brun و Frequency Seperation همچنین اصلاح توازن رنگ پوست (Skin tones Correcting)، اصلاح یا بهبود آرایش (Makeup Correction)، استفاده از ابزار تنظیم لایه ها (Adjustment layers) و... آموزش داده می شود.

نکته دیگری که برای این آموزش پیشنیاز است، توانایی کار با نرم افزار فتوشاپ می باشد، زیرا طبق توصیه شرکت Udemy شما مبحث روتوش (retouching) را آموزش می بینید و خوب به طبع شما باید در حد مبتدی با نرم افزار ذکر شده کار کرده باشید.

روتوش طبیعی تصویر 
به شما علاقه مندان به نرم افزار های گرافیکی و هنر عکاسی و روتوش چه مبتدی و چه حرفه ای توضیه می کنیم حتما این آموزش را مشاهده کنید تا با تکنیک های جدیدی آشنا شوید.


در زیر پیش نمایش قسمت اول این دوره آموزشی را مشاهده نمایید:



امیدواریم از این آموزش بی نظیر استفاده لازم را ببرید و با نظرات، امتیازات و پیشنهادات خود، هنرآبی را یاری نمایید، هنرآبی همیشه رایگان است و همیشه در کنار شما طراحان و هنرمندان خواهد بود.

ویژگی های دوره آموزشی:

  • نام دوره: آموزش روتوش و زیبایی مقدماتی در فتوشاپ
  • نام دوره به انگلیسی: High End Beauty Retouch For Beginners
  • پسوند: MP4
  • شرکت ارائه دهنده: Udemy
  • زمان دوره آموزشی: 2 ساعت
  • زبان: انگلیسی
  • نرم افزار استفاده شده: Photoshop
  • ۱۰۰٪ تست شده و سالم از نظر ویروس و قابلیت extract شدن
لینک دانلود :
لینک دریافت مستقیم
توضیحات :
حجم فایل: 339 مگابایت
پسورد فایل :
راهنمای استفاده :

پس از دانلود فایل با یکی از برنامه های فشرده سازی (WinRAR, WinZIP و...) از حالت فشرده خارج نمایید، و در برنامه مورد نظر اجرا کنید.

لازم به ذکر است تمامی فایل ها توسط تیم هنر آبی تست شده است.

همچنین اگر در دریافت و دانلود فایل ها با مشکل مواجه شدید و یا اینکه لینک دانلودی خراب است از طریق دکمه ارسال گزارش آن را به مدیر سایت اطلاع دهید.

دسته بندی :  فتوشاپ / افکت تصویر

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

بالا